Nieuwe penningmeester Leonardus Stichting

Peter Wiggers uit Apeldoorn wordt per 1 januari 2025 de nieuwe penningmeester van de Leonardus Stichting. Hij volgt Lucas Keijzer op die volgens de statuten de maximale termijn als bestuurslid heeft bereikt.

Peter Wiggers is in het dagelijks leven senior ICT-adviseur. Als vrijwilliger zet hij zich in voor Apenheul en IVN Apeldoorn. De doelstellingen van de Leonardus Stichting spreken hem zeer aan en hij wil zich dan ook graag inzetten als penningmeester.

Lucas Keijzer, zoon van de oprichter van de Leonardus Stichting, trad een jaar geleden terug als voorzitter en kan, nu een opvolger is gevonden, ook de taak van penningmeester overdragen. Hij blijft nadrukkelijk wel betrokken bij het werk van de stichting. Met name zal hij zich inzetten voor Theater in Educatie waarin hij de laatste jaren een breed netwerk heeft opgebouwd.